FLoATING IN DUNNO

-the atmosphere of Dunedin-

プロフィール

Yocke san

Author:Yocke san
Welcome to my blog.
I hope I could tell you what Dunno is like, the city located on the deep south of New Zealand.

最近の記事
最近のコメント
最近のトラックバック
月別アーカイブ
カテゴリー
FC2カウンター
ブロとも申請フォーム

スポンサーサイト

--.--.--.--

Sunrise In Morning Glory

Fri.11.05.2007
Keeping yourself honestly in life does make one's way open, providing great coincidence which has to be happened.

My life is slightly but steadily going on a positive direction to live in New Zealand.

I have got a great offer from a workplace of the landscaping industry company that ending of my polytechnic course, they will offer an employment for me, which is unexpected matter to me at all.

This morning, which has got a pretty beautiful sunrise actually showed this fate going to be happend.

P1020036.jpg



「Oh, Fuck sake, Man.
           I cannot believe it」
I am pretty pleased to hear this unexpected thing.

「Good On Ya, Yosuke」





Aotearoa

「Beatiful scenery from the top of a hill in my town」

P1020048.jpg

スポンサーサイト

<< Sunset with delight | home | How easy life is >>

comment
Sunrise in morning glory
私もこの美しい朝焼け、娘と一緒に見ました。娘ちゃんは「あ、あ、あか。ピンクー!」と言いながら色が消えるまで見つめてました。

Job Offer良かったね。本当に決まること願ってます。
ありがとうございます
この朝焼けもたったの2、30分で終わってしまいましたよね。
はかなく、一瞬の煌めきだからこそ美しいんですよね!!!
この国にいると自然の雄大さに引き込まれ、
ホントに単純な事もかけがえのないものになります。

この国で育つお子さんが僕は羨ましいっす。やはり小さいころの感性は自然があるところで育まれたほうが確実に本人の人格に良い影響になると思います。僕もいつか子供をこの国で育てたいなぁ。

Job Offerは思ってもいなかったことなのでホントに驚きました。一人の時なんかになった時、勝手ににやけたりしちゃいましたよ。何が嬉しいって
「僕自身が信用できる」
と言って頂けた事には嬉しかったですね。僕自身という個人を見てもらえたって事で

それにやっぱり僕も安全牌がないと心配性なんで、とりあえずこの一軒で来年もこの国で頑張れるかな?と一安心です。
コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

trackback


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

 BLOG TOP 

